Alltur - agentul tau de turism

Share pe Facebook

Depasim Criza IMPREUNA

Prezentare Agentia Alltur

Site nou Rezervari Alltur

Acceptam Tichete Vacanta

Transport Litoral Bulgaria

Inchiriere microbuz 8+1

ALLTUR ESTE ALATURI DE TINE

Dragi prieteni,

In contextul actual al pandemiei provocate de virusul Covid-19, ne confruntam cu o situatie exceptionala, la scara globala, ce nu putea fi prevazuta. Astfel, o serie de state si-au inchis granitele, au stopat accesul catre obiective turistice sau au limitat transportul aerian, ca parte a acestor masuri.

Gradul foarte ridicat de incertitudine generat atat de scenariile posibile ale evolutiei pandemiei, cat si de posibilele masuri ce ar putea fi intreprinse de autoritatile nationale si internationale ne impiedica sa dam raspunsuri ferme cu privire la evenimente viitoare si la posibilitatea prestarii unor servicii.

Incurajarea turistilor de a calatori in perioada imediat urmatoare, chiar si in zone mai putin expuse, ar reprezenta un gest de imaturitate si lipsa de responsabilitate din partea noastra. Chiar daca turistii ar putea pleca, nu vom stii in ce conditii se vor putea intoarce, deoarece nu stim daca prin masurile luate intre timp nu se vor inchide aeroporturi sau granite, printre altele.

Aceasta stare de incertitudine aduce o foarte mare presiune financiara pe toata lumea, atat pe clientii nostri, cat si pe noi, ca si companie, cat si pe intreaga echipa Alltur. In aceasta perioada vorbim individual cu fiecare dintre turistii nostri si incercam sa gasim cele mai bune solutii, cu impact financiar redus si cu rezultate optime.

*Informatiile prezentate pe aceasta pagina, fac referire la vacantele afectate de pandemia coronavirus, cu plecari iminente, pana la 30 aprilie 2020. In functie de evolutia situatiei la nivel mondial si national, vom aduce amendamente si completari punctuale.

 

Cu ce ne confruntam?

Epidemia globala de coronavirus este un eveniment pe care nimeni nu l-ar fi putut prevedea si care ne incearca pe toti, oameni, companii, institutii publice. Este o provocare pe care o putem depasi doar impreuna. Poate esti unul dintre milioanele de oameni izolati la domiciliu. Sau dimpotriva, poate esti unul dintre cei care inca trebuie sa mearga la lucru si se expune in fiecare zi prin contactul cu alti oameni care au nevoie de serviciile tale. Poate esti un antreprenor sau liber profesionist, a carui activitate a fost suspendata de masurile impuse. Sau poate esti in prima linie si lucrezi alaturi de institutiile statutului ca sa depasim cu bine aceste momente.

Vrem sa stii ca ne gandim la tine si iti intelegem ingrijorarile si temerile! Pentru ca si noi la randul nostru le avem. Cateva zeci de oameni si familiile lor depind exclusiv de veniturile unei industrii care s-a prabusit in doar cateva zile, turismul.

Compania noastra functioneaza exclusiv din vanzarea de servicii turistice. Ca sa obtinem cele mai bune conditii si preturi, negociem si platim in avans partenerilor nostri sume importante de bani, cu luni intregi inainte de prestarea serviciilor in sine.

Cea mai mare parte a incasarilor din prima parte a anului, cat si profiturile realizate in anul anterior, au fost deja achitate sub forma de avansuri catre furnizorii de servicii turistice (companii aeriene, hoteluri, transportatori, etc.), pentru garantarea vacantelor comandate. Impreuna vom depasi aceste momente si ne vom bucura din nou de zile insorite.

 

Ce putem face?

Cel mai important lucru este sa actionam impreuna. Facem apel la ratiune si rabdare, caci cata vreme ne vom putea intelege situatia reciproc, vom putea sa gasim solutiile cele mai potrivite. Astfel, chiar daca vom fi nevoiti sa facem un compromis, fiecare dintre noi, preferam ca acesta sa fie in favoarea ta si sa alegem varianta cea mai buna, care sa ajute toti clientii nostri si salariatii Alltur. 


Iti prezentam, in cele ce urmeaza, optiunile pe care le ai in momentul de fata:

  1. Ce fac daca doresc reprogramarea vacantei mele?

Fiecare isi asteapta cu nerabdare vacanta mult visata si chiar daca in urmatoarea perioada este mai dificil sa calatorim, putem gasi impreuna solutii pentru a reprograma calatoria. In urma solicitarii tale vom cauta impreuna solutii pentru a reprograma vacanta intr-o perioada cat mai potrivita pentru tine, in conditii similare cu cele achizitionate initial. Chiar daca aceasta varianta ar putea genera costuri privind operarea modificarilor si gestiunea contractelor cu furnizorii initiali, vom face tot posibilul pentru ca acestea sa fie zero sau cat mai mici pentru tine.

Aceasta este varianta pe care noi o recomandam pentru majoritatea situatiilor cu care ne confruntam in momentul de fata. Chiar daca reprogramarea nu este posibila in conditii normale, intelegem faptul ca nu ai nicio vina pentru aceste evenimente si, cu toate ca nici noi nu avem vreo vina in instituirea interdictiilor de trafic, carantina, etc. (fiind toate mai presus de controlul nostru), vom face tot posibilul pentru a gasi o varianta viabila pentru tine si pentru familia ta.

*Este posibil ca reprogramarea sa fie supusa unor conditii suplimentare, specifice in functie de pachetul de servicii achizitionat. Ti le vom comunica punctual.

 

  1. Amanare scadente de plata la 31 martie 2020

In ultimele zile, echipa Alltur a depus eforturi mari sa comunice atat cu furnizorii de servicii cat si cu clientii, cu scopul de a diminua presiunea asupra noastra, a tuturor. Facem, asadar, toate demersurile pentru a sprijini fiecare turist in parte, prin renegocierea prevederilor contractuale, impreuna cu amanarea termenelor de plata cu data de scadenta pana la 31.03.2020, pentru toate pachetele turistice achizitionate de la Alltur.

In acelasi timp, este necesar sa fim constienti ca toata lumea va trebui sa-si asume riscuri, sa nu se astepte nimeni ca lucrurile sa fie perfecte.  Este o situatie nemaiintalnita, cu totul nefireasca si deosebit de grava. Din acest motiv, demersul nostru comun poate avea consecinte diverse, cu plusuri, dar si cu minusuri.

 

  1. Ce se intampla daca nu achit sumele la data scadenta?

Asta inseamna ca, furnizorii serviciilor pot anula rezervarea ta sau pot creste tariful acesteia (ex. in cazul pachetelor in regim Early Booking), existand posibilitatea de a nu ne returna sumele de bani transmise deja catre ei, iar tu poti pierde toti banii deja achitati sub forma de avans. Recuperarea banilor de avans ar fi un proces de lunga durata, cu chemarea in garantie a furnizorului printr-o procedura internationala.

Stim foarte bine ca ai muncit din greu pentru acesti bani, motiv pentru care te incurajam sa continui cu achitarea transelor scadente, fara a pierde avansul deja platit.

In cazul putin probabil in care vacanta ta va fi afectata de aceeasi situatie extraordinara legata de pandemie, vom face toate diligentele pentru ca aceste sume platite sa fie folosite pentru o reprogramare a vacantei in viitor. Astfel, nu vei pierde banii platiti acum.

Decizia este doar a ta!

 

Ce fac daca doresc anularea pachetului de servicii turistice?

In cazul anularii pachetului de servicii de catre client se aplica politici de anulare conform contractului. In unele situatii penalizarile de anulare pot reprezenta chiar 100% din valoarea sa. Desigur ca, aceasta situatie nu este de dorit pentru niciuna dintre parti, motiv pentru care consideram ca incercarea de a gasi impreuna solutii pentru reprogramare poate fi o alternativa de preferat.

 

Cum procedez daca doresc reprogramarea sau anularea biletelor de avion?

In situatia in care ai achizitionat un bilet de avion pe o cursa de linie (in regim individual), iar compania aeriana a facut un anunt oficial cu privire la anularea, suspendarea sau reprogramarea cursei respective, te rugam sa ne contactezi pentru a putea vedea ce optiuni ofera compania aeriana, punctual si a te ajuta sa reprogramezi zborul sau sa solicitam companiei alte optiuni pentru tine.

 

In ce conditii mi se pot restitui sumele achitate?

Exista situatii expres prevazute de lege, in care agentia este obligata la restituirea completa a sumelor achitate. Acest lucru ar pune, desigur, o presiune financiara foarte mare pe noi la acest moment, deoarece sumele achitate de tine catre noi, au fost deja transferate catre furnizori, iar sansele de recuperare a acestora imediat sunt minime.

In plus, recuperarea sumelor platite in strainatate este practic imposibil de facut in aceasta perioada. Oricum, recuperarea banilor ar fi un proces de lunga durata, cu chemarea in garantie a furnizorului printr-o procedura internationala.

Pentru a preveni si evita situatiile nedorite, te incurajam sa ne contactezi pentru a gasi impreuna cele mai bune solutii.  Varianta pe care noi o recomandam pentru majoritatea situatiilor cu care ne confruntam in momentul de fata, este reprogramarea vacantelor.

 

Informare reprogramare plecari organizate pana la 30 aprilie 2020


Avand in vedere situatia temporar incerta la nivel global, facem tot posibilul pentru reprogramarea tuturor plecarilor externe planificate pana la data de 30 aprilie 2020, reprogramarea acestor calatorii urmand a se face in intervalul 01.06.2020 - 31.08.2021, in acord cu conditiile impuse de furnizori si cu disponibilitatea turistilor.

Pentru alte tipuri de servicii turistice intermediate de Alltur, precum: bilete de avion, cazari individuale, turism in Romania, sejururi exotice (individual); se vor aplica politicile furnizorilor.

Comunicat oficial Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor

Citeste comunicatul

 

Vizualizari: 440